החלק האיטי ביותר במייל אינו הקריאה · הוא התגובה. ForwardLoops מציע את התשובה בשבילכם. העבירו את ההודעה, ציינו בקצרה מה תרצו להגיד, ותבנית משופרת תחזור מחוברת לשיחה.
איך זה נשמע תלוי בכם
הגדרו את הטון והאורך פעם אחת בלוח הבקרה וכל תבנית תתאם. הנה אותה תשובה בהגדרות שונות:
Loading demo…
נסו לכתוב תשובה
הדביקו מייל שאתם צריכים להשיב, הוסיפו הוראה קצרה כמו “כתוב תשובה מנומסת שלילית” וצפו בתבנית.
Loading demo…
כמה הוראות טובות
- כתוב תשובה ידידותית שמקבלת
- תגיד לא בנימוס ותציע שבוע הבא
- השיב ובקש את שלוש הדברים שאנו עדיין צריכים
- כתוב תודה קצרה
אם תשאירו את ההוראה ריקה, ForwardLoops ינחש תשובה הגיונית מהתוכן.
אתם תמיד בשליטה
אנו מחזירים את התבנית אליכם · אנחנו מעולם לא שולחים דבר בשמכם. בדקו, ערכו אם תרצו, ולחצו שליחה. וכיוון שאנו לא מאחסנים תוכן מייל, ההודעה שהעבירו לא נשמרת לאחר כתיבת התבנית.
התחילו בחינם ותנו לתיבת הדואר שלכם לכתוב את עצמה.